10.12.2014

048 Niewdzięcznik,phi!


2 komentarze :

  1. Nie, tu się nie tylko robi coraz dziwniej, ale nawet kompletnie schizowo! Kanarek z oczami łamiącymi prawa fizyki to stanowczo mój faworyt. Wygląda na gościa, który kręci tym całym interesem. Całkiem odwrotnie niż Mietek, który nie ogarnia świata kompletnie...

    Aha, i dzisiaj przekonałam się, że bułki rzeczywiście podrożały o 10 groszy! W Biedrze, zamiast 20 gr jest 30. Kompletnie mnie to załamało, bo miałam odliczone drobne (bardzo drobne). Już rozumiem ból Mietka w pierwszych scenach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, dziękuję, dziękuję!
      Lepszego komplementu nie mogłam sobie wymarzyć :D Zachęciłaś mnie do tworzenia jeszcze bardziej schizowych przygód :b
      Co do bułek... Życie i jego absurdy są moją najlepszą inspiracją, o czym Czytelnicy nie raz się tutaj przekonają <3

      Usuń