31.08.2014

001 Prolog



Witaj Drogi Czytelniku!

Oto stajesz się naocznym świadkiem coraz dziwniejszej historii Mietka.
Mam nadzieję, że moja koślawa kreska, dziwna składnia, pogwałcenie wszelkich komiksowych praw fizyki i anatomicznej poprawności doda komiksowi jedynie charakterystycznego smaczku.
Jestem tego świadoma ale też nie zrażona w powolnym procesie wyłażenia z szuflady.
Mam tu jeszcze wiele do zrobienia i pokazania więc będzie mi niezmiernie miło mi jak zechcesz potowarzyszyć w odkrywaniu kolejnych stron. Jeżeli mój specyficzny humor przypadnie Ci do gustu to już w ogóle będzie super!

Resztę ciekawostek o komiksie można doczytać w zakładce "Co tu się...?", "Ale dlaczego?" lub w opisie bohaterów (uzupełnianym na bieżąco). Warto zaglądać w "100% GRATIS" bo tam znajdują się wszelkie bonusy, kulisy i fan-arty (jak powstaną ;) ).

Nowe strony będą aktualizowały się automatycznie (Yay!) w poniedziałek, środę i piątek WTOREK I CZWARTEK Z NIENACKA (!) o północy. Tym wszystkim, którzy tak jak ja są luźno zakotwiczeni w czasie i przestrzeni przypominam jeszcze na facebooku

Strona będzie cały czas się rozwijała, tak samo jak siłą rzeczy mój "kunszt" komiksowy.

Zapewniam, że będzie coraz lepiej, coraz śmieszniej a już na pewno coraz dziwniej!



Do zobaczenia na kolejnych stronach!
Yayka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz